AgriMarketing Summit: Succesvol zijn door anders denken

Hoe maak je van klanten fans? Hoe creëer je meer begrip bij je klanten? En hoe kun jij je klant nou écht helpen? Dat vertelt Jos Burgers, managementspreker en auteur van o.a. "Klanten zijn eigenlijk nét mensen", "Geef nooit korting" en "Eén fan per dag".

Heleen Boland, UX designer, leert ons een methodiek om echt anders te denken.

Erik Hensel, Oprichter van Lifehunters deelt een praktijkcase van McDonalds over het crëren van social sharable content.

Manon Beurskens, Strateeg Monty & Erik Hekman, Manager Marketing & E-Business Dunlop delen een internationale case waarmee boeren in heel Europa met elkaar worden verbonden.

Simon Kram, Marketing manager en business development MechanGroep vertelt over de kunst van keuzes maken.

De hekkensluiter is een interactieve sessie: Proud to be a farmer @ Zwarte Cross van Jos Westerhof, Manager market communications ForFarmers. Al 10 jaar staat ForFarmers op de Zwarte Cross, Jos Westerhof deelt wat het heeft opgeleverd.

Tot en met 31 oktober geldt een vroegboekkorting: in plaats van € 499 betaal je € 399.

Meer info en aanmelden >

    Aanwezige leden

    Registreer of log in om aanwezige leden te bekijken.